dinsdag 15 oktober 2013

Zomersolden

Aangezien dit rotslechte weer van de voorbije dagen wil ik toch nog eventjes het zonnetje in huis halen.
En daarom heb ik nog enkele blogposts voor jullie in petto over mijn zomer.

Eind juli ben ik gaan solden shoppen met mijn mama. Normaal zijn de solden niet echt iets voor mij, ik vind het allemaal de restjes dat niemand wil en alles is 1 grote puinhoop.
Behalve dit jaar. Aangezien de slechte verkopen dit seizoen hangen de winkels nog vol met topstukken en ik heb dus redelijk wat op de kop kunnen tikken.


Kleedje van Mer Du Nord, eentje om alle dagen aan te doen.


Kleedje van Fornarina, lekker romantisch.


Kleedje van G-star.


Blazerke van River Woods.

T-shirt/Topje in satijn van Ralph Lauren, had dit geen solden geweest had ik het nooit gekocht, Ralph Lauren is veel te duur voor mijn budget.


















Broek van Ralph Lauren Jeans, ik had al lang nog eens een witte jeans nodig.

Dit waren mijn zomersolden, ik kan me helaas de prijs niet meer herinneren het enige wat ik wel nog weet is dat ze allemaal aan -50% waren en ik ze dus niet kon laten liggen.

Love

Marge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten