zondag 27 oktober 2013

Make-Up Tafeltje!

Hoi!

Ik droom al enkele jaren van een make-up tafeltje.
Eerst kon ik het niet kopen omdat ik niet genoeg geld had.
Vervolgens mocht ik het niet kopen van mijn mamsie aangezien ze dacht dat ik het niet ging gebruiken.
Toen ik uiteindelijk genoeg gespaard had en mijn mama had kunnen overtuigen, bleek het tafeltje dat ik zo graag wou uitverkocht.
Ik kreeg er de krullen van.
Maar nu eindelijk is het zover! het is van mij!!!!


Super blij toen het toekwam, helaas moest ik het zelf nog in elkaar prutsen.


En dit is het resultaat, ik ben best wel tevreden van mezelf.


Even een close-up!
Best grappig hoe alles er nu nog zo netjes bij ligt, ik vraag me af hoe lang dat zal duren.
Oja, wie wilt weten van waar het komt, ik kan de site altijd voor jullie opzoeken het was maar 155 euro, echt een koopje.

Love,

Marge

3 opmerkingen:

  1. hij is echt heel mooi zeg! en de prijs valt inderdaad ook reuze mee. ik zou er ook wel zo een willen =)

    x robin
    http://kissokill.net/

    BeantwoordenVerwijderen