dinsdag 15 oktober 2013

21!

Oh My God, I love my B-Day!!!
In augustus ben ik 21 geworden!
En amai wat hou ik van jarig zijn, ik ben dan ook verslaafd aan kadootjes.
Maar ja, wie niet natuurlijk.
Overzichtje van mijn kadootjes:

Van de nonkels en de tantes, oma's en opa's heb ik vooral centjes gekregen, die ik nog steeds heb om er enkele leuke dingetjes van te kopen.

Zoals jullie in 1 van mijn vorige blogposts hebben kunnen lezen, kreeg ik van mijn Peter een rose uurwerk van Michael Kors. Ik kreeg ook een T-shirt met ''YOLO'' op, super om mee te gaan sporten en nog een handtas maar deze is nog onderweg.


Van Mama en Papa kreeg ik een Iphone 5, eindelijk! hier wacht ik al een tijdje op ;)


En van mijn vriendinnen ben ik ook enorm verwend!

  • Louisa gaf mij een kistje met enorm veel make-up in van de Di.
  • Alessandra gaf mij een make-up workshop voor 2 personen, de moment dat we deze gedaan hebben, schrijf ik er sowieso een blogpost over.
  • Liesbet gaf me mijn jaarlijkse agenda van PIP studio en een bon voor een Iphone-hoesje.
Meest zalige agenda ever! Ik zou niet meer zonder kunnen!


  • Van 4 vriendinnen samen kreeg ik ook nog een Welness bon, samen relaxen en voor mij nog een massage. ZALIG!

    Verder kreeg ik nog een soort van 'vriendschapsbandje', glittery rode nagellak, nagellak topcoat en een vijl.

    Love,

    Marge


1 opmerking:

  1. Die welness bon klinkt zalig, dat moeten wel leuke vriendinnen zijn dat die dat aan jou geven!

    BeantwoordenVerwijderen