zondag 27 oktober 2013

I AMsterdam!

Hi Girls!

Onlangs ben ik nog eens een weekendje naar Amsterdam geweest!
Van vrijdagavond tot maandagavond, het was mega leuk.

We zijn begonnen vrijdagavond, gaan eten met de ouders, mijn broer, mijn beste vriend en nog 2 jeugdige koppels.
We hebben gegeten in restaurant Envy. Een modern en hip restaurant. Wel heel veel lawaai, het eten was lekker maar niet echt speciaal.

Nadien wouden we nog een stapje in de wereld zetten en zo zijn we de SupperClub binnengaan.
Bovenaan een lounge/restaurant waar je al liggend kon eten.
Maar wij gingen de kelder in, waar de stevige beats onze voetjes aan het dansen kregen.


Supperclub: Lounge/Restaurant

Zaterdag kuierden we een beetje door Amsterdam en we sloten de dag af in House of Bols.
Wat een aanrader! Een interactief museum over de drank van Bols, enorm leuk en afsluiten met een gratis cocktail en 2 shotjes naar keuze.


Mijn cocktail in House of Bols: Honey Toblerone

's Avonds gingen we terug eten, in Toscanini, een klassiek italiaantje. Ik vond dit persoonlijk geen topper.
De pasta was enorm lekker maar daar bleef het ook bij.

Zondag het Hermitage museum bezocht, altijd toch een beetje cultuur vind ik wel nodig. Dit museum vond ik echter wel te duur voor wat het was.

's Avonds ging ik samen met mijn beste vriend decandent gaan eten in de Izakaya.
Een Aziatisch, Japans restaurant, waar we de kaart niet goed begrepen. Dus we lieten de supervriendelijke bediende ons maar wat vanalles brengen. En hoe ongeloofelijk lekker was het! ONBESCHRIJFELIJK!
Ik kon ervan blijven eten!
We begonnen in het Restaurant met een Jasmin Sparkle Drink, een echte topper.
Het enige nadeel van dit fantastische restaurant is dat het ENORM duur is.



Collage van mijn beste vriend met enkele van de vele gerechtjes.

De maandag ging ik shoppen met mijn mama, shoplogje vind je in mijn volgende blogbericht.
En bij deze was mijn weekendje Amsterdam ook alweer afgelopen.

Love,

Marge







2 opmerkingen:

  1. Klinkt alleszins supertof! Ik wil ook supergraag is een weekend naar Amsterdam, nog nooit geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen