dinsdag 15 oktober 2013

Ik ga naar Tomorrowland en ik neem mee.

Festivals, niet echt mijn ding behalve dan Tomorrowland.
Tomorrowland is voor mij gewoon 4 dagen aan een stuk uitgaan en feesten.
En dat is het enige festival dat ik echt nooit of te nooit wil missen.
Wat neem ik mee?
Shortjes, Shortjes en nog eens shortjes.
In regen of zonneschijn, altijd shortjes want als je staat te dansen en te springen heb je toch altijd warm genoeg.
Verder: leuke en gemakkelijke topjes, toffe accesoires, regenlaarzen en sneakers.
Meer heb je echt niet nodig.

En elk jaar trakteer ik mezelf op een paar nieuwe leuke dingen voor Tomorrowland.
Dit jaar heb ik mij 2 shortjes gekocht een een paar oorbellen.


Mijn  oorbellen: zo'n 7 euro van de H&M.
Normaal zijn veertjes niet zo mijn ding, maar op festivals kan alles, en dan durf ik ze wel te dragen.



Rode short van Roxy Jeans. Heb ik kunnen kopen voor -40%, yesssss!



Grijze short van Rip Curl ook aan -40%, de solden waren dit jaar een echte topper voor mij!

Love,

Marge

P.S.: Tomorrowland was awesome!!! Hopelijk volgend jaar terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten