zondag 27 oktober 2013

Shoplog Amsterdam

Heey!

Zoals ik reeds zei ben ik dus de maandag gaan shoppen met mijn mama in Amsterdam en als er iets is waar ik van hou is het shoppen met de mama want dan haalt zij keer op keer haar credit card boven, yes yes yes!


Deze Skinny aubergine-kleurige broek is van de Massimo Duti.
Het is in zo'n leerachtig stofje, heerlijk.


Deze trui is ook van de Massimo Duti.
Simpel grijs met een brede kol.


Oh God, wat hou ik van SuperTrash, wat een fantastische winkel!
Dit kleedje komt dan ook vandaar en dit wordt mijn nieuwe balkleedje, ik ben er ongelofelijk blij mee.


Dit topje is ook van SuperTrash niet echt super speciaal, maar wel heel mooi, ideaal om uit te gaan.



Smoorverliefd ben ik op deze broek!
Deze komt uit de Mer Du Nord, maar was wel redelijk duur.
Maar ik was al superlang op zoek naar zo'n Crep broek, weet eigenlijk niet zo goed hoe het noemt.
Ik noem ze mijn fashionable pyamabroek! Hier heb ik ze aan met ballerina's maar nog mooier en eleganter toch wel met een hakje.


Woehoew mijn nieuwe super elegante kleedje van Mer Du Nord,
Speciaal gekocht voor papa zijn 50 jaar.
Dit was maar 96 euro, vind ik echt niet veel voor zo'n prachtstuk!



Donker blauw kleedje met detail in kant en V-hals ook van Mer Du Nord.


Mijn nieuwe zwarte platte laarzen, geen idee van welk merk ze zijn.
Niet veel speciaals aan, maar wel nodig in u schoenenkast, classy en elegant.

Love,

Marge







Geen opmerkingen:

Een reactie posten