zondag 27 oktober 2013

Shoplog Mallorca

Heey daar!

Bij deze een kleine, korte shoplog van de spulletjes die ik gekocht heb in Mallorca.
Echt veel gaan shoppen zijn we niet aangezien we het enorm druk hadden en ook omdat het een low budget reis was en nou ja met een low budget kan je niet echt veel kopen.
Toch heb ik enkele stuks kunnen scoren! Wat vinden jullie ervan?



Trui van Massimo Duti: Beige/gouden kleur met een 'split' achteraan.
Deze was 50 euro, dacht ik.



Sjaal ook van de Massimo Duti: ik was er onmiddellijk smoorverlief op, het heeft een soort van aztekische print in heel neturale kleuren dus echt combineerbaar bij alles. (Ongeveer alles)
Deze koste 40 euro, vind ik normaal wat veel voor een sjaal maar ik kon hem echt niet laten liggen.


Mijn parka!!!!
Eindelijk heb ik hem, ik ben er ook heel lang naar op zoek geweest want ik vind dat een parka vaak lomp over kan komen maar bij deze is dat in geen enkel geval.
Ik vind hem classy & elegant. En hij is lekker warm, ideaal voor de koude winter hier in Belgie.
Ik heb hem gekocht in de Pull & Bear en maar voor 70 euro!


Mijn nieuwe trui ook van de Pull&Bear.
Ik ben gek van gebreide, gehaakte, wollen pullen.
De prijs weet ik helaas niet meer, ik denk tussen de 30 en 50 euro.

Dit was het. Ik weet de foto's zijn niet ideaal. De bovenste zijn heel eenvoudig van de site gehaald en de onderste 2 zijn met mn GSM getrokken omdat ik die stuks via what's app moest doorsturen, ik had namelijk de goedkeuring van een vriendin nodig ;)
Voor echt profossionele foto's heb ik helaas geen tijd, hopelijk hebben jullie er toch van genoten.

Love,

Marge



1 opmerking:

  1. Leuke dingen gekocht toch nog! Ik vind de Massimo Dutti echt supertof maar ik ben er te cheap voor haha!

    BeantwoordenVerwijderen